ZAVOLEJTE NÁM
+420 720 227 912
NAPIŠTE NÁM

info@7sense.cz

Jsme tu pro Vás
Pon-Pát: 08.00 -17.00

CO JE CRM


CRM ZKRATKA

Každá úspěšná podnikatelská aktivita je determinována několika faktory - základem je mít loajálních zaměstnanců, kteří pracují na jasně stanovených cílech a využívají vhodné strategie pro dosažení těchto cílů. No i ten nejlepší produkt nebo služba je nám k ničemu, pokud bychom neměli to nejdůležitější - zákazníka, který si ho zakoupí.

Proto je třeba věnovat zákaznické péče náležitou pozornost - a je jedno jestli jste na trhu měsíc, rok, nebo 10 let. Pod péčí se nemyslí pouze promptní a bezchybné dodání zboží nebo služby a servis s tím spojený. Zákazníků je třeba vnímat, sledovat jejich nákupní preference, předvídat jejich chování, zda kupní sílu a ne jejich jen kategorizovat na základě již uskutečněných objednávek.

Ke zprávě uvedených faktorů nám pomůže CRM systém.

Ptáte se, co to vlastně je?

CRM je akronym z anglického Customer Relationstip Management, v překladu jde tedy o řízení vztahů se zákazníky. Tento přístup není však žádnou novinkou, v poslední době se mu ale dostává zvýšené pozornosti - a to právem. Konkurenční prostředí je přece silné a z hlediska efektivnosti je vždy jednodušší i méně nákladné udržet si zákazníka již existujícího, jak vynakládat zdroje na získání nového. Nemluvě o tom, že jen spokojený zákazník Vám sám přitáhne dalších nových zákazníků - tak proč neinvestovat úsilí do dosahování zákaznické spokojenosti?

Typy crm

Na podporu takových procesů slouží dnes množství rozličných IT řešení - od plánovačů, přes elektronický poznámkový blok až po databáze. Ale čím komplexnější řešení je - tím lépe. CRM systém kromě toho nabízí také širokou paletu automatizovaná prodejních, marketingových i servisních činností a e-business. Takovým způsobem se eliminují rutinní (ale ne méně důležité) činnosti, čímž se odlehčí od náročné administrativy a máme tak možnost věnovat se plnohodnotnější trhu a ne papírem.

Možná se sami sebe ptáte: "A potřebuji to vůbec?"

Pokud si stále neumíte představit přínosy tohoto řešení, uvedeme Vám několik z nich ????

Zjednodušeně si CRM můžeme představit jako soubor vzájemně propojených modulů, které nám v konečném důsledku pomohou:

- zlepšit komunikaci a minimalizovat šumy,
- ulehčit se od nadbytečné administrativy,
- pracovat produktivněji,
- podstatně vylepšit time-management,
- efektivně řídit pracovní tým, přidělovat úkoly a sledovat stav jejich plnění - z jednoho místa,
- sdílet dokumenty (a nepátrat po nich v emailech),
- spravovat velké množství dat, ale zároveň je mít online 24/7,
- identifikovat potřeby zákazníka, sledovat jeho nákupní chování a vést "historii"
- vyhodnocovat činnost a vytvářet kvalitní reporty.
Tak jak? Našli jste se v některém z bodů?

Nyní se ptáme my: "Potřebujete CRM?"

Naše společnost je partnerem hned tří CRM systémů. V případě zájmu, nás neváhejte kontaktovat ZDE.

JIŽ VÍCE NEŽ 4 000 000 ORGANIZACI VYUŽÍVÁ TOTO ŘEŠENÍ